Grattis alla i french kullen!!!

Ett jätte stort GRATTIS till alla syskon i French kullen, även fast en av er inte finns med oss längre. Blondie...
en speciell tanke till dig idag..

Det kom ett brev från Daisy och matte Hanna:



"Hejsan Åsa!
 
Nu har jag firat min födelsedag vi började dagen med att tillsammans med mormor Eva gå en 3 timmar lång promenad i skogen och jag fick springa lös hela tiden:) sedan när jag och mamma kom hem igen så började hon göra tårta till mig som jag sedan fick äta upp helt själv=)...den blev helt underbart god!! den innehöll våtfoder för katter (som är mycket godare än hundmat!fast de får jag aldrig äta annars), skinka, grädde över det och sedan skivade köttbullar...
 
Efter att jag ätit upp den så fick jag öppna mitt första paket, det var en gosedjurshund:) jätte fin! alla mina andra är sönderbitna så det var roligt att få en ny! så den la jag mig och bet lite i..sen fick jag öppna det paktet som jag fått utav mormor och det var den bästa presenten! ett jätte stort ben gjort av kyckling! jag fick också en stor godispåse med lösgodis som mamma köpt till mig på arken zoo...så jag tog några godisar ur den och sen gick jag loss på mitt ben:)
 
Skickar med bilder som visar hur min födelsedag varit:)
 
Nu måste jag sluta, ska tillbaka och lägga mig på min stol och äta klart mitt ben, tugga på min hund och kanske stjäla en och annan godis ur påsen om jag kommer åt;)
 
Ha de så jätte bra och hälsa grattis till mina syskon!:)
 
Stora kramar Prinsessan Daisy
 
Ps. Mamma Hanna och Mormor Eva hälsar också"
Daisy med nosen i godispåsen...sötnosen

Kommentarer
Postat av: Karin

Oj vad firad hon blir. Syrran Saga fick fiskbullar i hummersås men hon verkade alldeles nöjd med det.. Kramar till alla syskon från Saga (Soraya French Happiness)

2009-10-12 @ 21:21:57
Postat av: Erika

Det var en söt halvsyster jag har! Grattis från Vilda Vippe

2009-10-13 @ 12:15:04
URL: http://voff.pronoblem.se/
Postat av: tina

Grattis alla "små" Sorayapuddingar!

2009-10-13 @ 20:02:43
URL: http://www.tinastavlor.se
Postat av: Kullsyster Miranda och hennes matte

Vilken sötis!

2009-10-14 @ 21:26:22
Postat av: Leone

Halloj,

Nä det blir inget stora Stockholm för mig i år. Det är en helg med valpleverans..



Grattis till dina "valpar"



Kajzza skickar en sur blick... hon vill INTE ha nån puss!

2009-10-26 @ 19:27:24
URL: http://www.drefvikensmellanpudlar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0